Да, на другия край на пръта има място за хващане на контра.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Колеги, някой да се сеща откъде може да се намери микропревключвател с лостче, подобен на този в бравата на задния капак ? Оригиналният няма как да бъде открит, а не ми се сменя цяла брава за едно ключе.По магазините има все още добре познатите от съветското производство микреци КМ1-1, които по габарит стават, но са без лостче.Омръзна ми да ми свети лампата за отворен капак, а самата лампа в багажника да не свети....
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщениеПровери си кабелите които свързват шасито с багажника.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Колегата вероятно говори за ключето, което е на стационарната част от бравата (долната) а не тази, която е на ключалката на капака. Така, че по-скоро не е проблема в снопа кабели за капака.
Такива ключета има на люковете на пералните.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Кабелите ги сдъвках един по един и всички са възстановени. Проблемът е в микропревключвателя - в положение включено дава 72 вместо 0 ома, а в положение изключено - 560 вместо безкрайност. На ключалката микропревключвателят е същият, т.е. общо са два броя в капака на багажника, ама не върви да ги разменям взаимно, плюс това са занитени . След един ден издирвания съм написал 3-4 вида ключета, предимно на Омрон, които може и да станат, но утре тръгвам по електронските магазини с шублер в джоба. Нали и това е част от тръпката Алфа Ромео. Трябва да съм много в джаза, щом за толкова години не ми е омръзнало
Става въпрос за ключето, което е в бравата (не в ключалката под емблемата) на капака на багажника - в стационарната част долу поне аз не знам да има ключе.Last edited by endeavour; d.m.y г., 20:30....
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеКабелите ги сдъвках един по един и всички са възстановени. Проблемът е в микропревключвателя - в положение включено дава 72 вместо 0 ома, а в положение изключено - 560 вместо безкрайност. На ключалката микропревключвателят е същият, т.е. общо са два броя в капака на багажника, ама не върви да ги разменям взаимно, плюс това са занитени . След един ден издирвания съм написал 3-4 вида ключета, предимно на Омрон, които може и да станат, но утре тръгвам по електронските магазини с шублер в джоба. Нали и това е част от тръпката Алфа Ромео. Трябва да съм много в джаза, щом за толкова години не ми е омръзнало
Става въпрос за ключето, което е в бравата (не в ключалката под емблемата) на капака на багажника - в стационарната част долу поне аз не знам да има ключе.
При мен имам едни бутони по задния ръб на капака, които явно са за аларма. Ако имаш такива, би могъл тях да ги ползваш за целта.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Днес реших да поогледам кораба отдолу и ми направи впечатление лек теч на масло. Теч е силно казано, имаше събрани капки върху картера и скоростната кутия. Маслото е черно и ме съмнява да е моторно, въпреки че подлизва по картера. Прилагам и снимков материал. Да взимам ли някакви мерки, или да чакам да протече съвсем?
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеДнес реших да поогледам кораба отдолу и ми направи впечатление лек теч на масло. Теч е силно казано, имаше събрани капки върху картера и скоростната кутия. Маслото е черно и ме съмнява да е моторно, въпреки че подлизва по картера. Прилагам и снимков материал. Да взимам ли някакви мерки, или да чакам да протече съвсем?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение...При мен имам едни бутони по задния ръб на капака, които явно са за аларма. Ако имаш такива, би могъл тях да ги ползваш за целта.
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеЗначи продължавам да карам и т'ва е...Предполагам, че за труд ще ми вземат доста пари само за един семеринг, та и аз ще го съчетая със евентуална смяна на съединител по нататък.
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеДнес реших да поогледам кораба отдолу и ми направи впечатление лек теч на масло. Теч е силно казано, имаше събрани капки върху картера и скоростната кутия. Маслото е черно и ме съмнява да е моторно, въпреки че подлизва по картера. Прилагам и снимков материал. Да взимам ли някакви мерки, или да чакам да протече съвсем?166 2.4JTD-00г.
Comment
-
Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщениеКарай смело.Alfa Romeo is a wonderful way of life!
Comment
Comment